Aysenur426868 Kizlar günaydın hayırlı sabahlar kaçıncı haftalık hamişken aşi oldunuz ne aşısı yapiyolar 21 deyim şuan geciktimi bişey ?
TeoMom Aysenur426868 Tetanoz aşısı için aramışlardır canım 2 doz oluyorsun 1 ay arayla ilkini genelde 20li haftaların başında vuruyorlar tam vakti yani
Htc_srr Aysenur426868 ben 26. Haftadayim daha olmadim hemsire aradi31. Haftaya kadar olabilirsin dedi
Eldgrn Aysenur426868 yok canım tam aralarlari zaten şuan bende 21 de oldum ilkini 27+5 im daha yeni geldim 2. Ciye inada gelemiyordum kalp atışı tahlil yaptırmaya geldim aradan çıkarıyorum gelmişken 🤣
Sevgiozdemir 20+5teydim aşı olduğum gün beni de aradılar o şekilde gittim geç değildir zaten zamanına göre arıyorlar
Kbetul Aysenur426868 tetanoz için gidiyorsun toplam 3 aşı yapılıyor bu gün gidicem bende son aşı için 34. Haftamdayım
Summerwine Aysenur426868 ben 18de birinci dozu oldum bir wy sonra 2.dozu geç degi burda hep görüyorum 21-22 de giden
CmreKsidar Aysenur426868 tam 21 haftada geçen gün tetanoz aşısı ilk dozumu oldum gecikmemişsiniz tabi ki
Aysenur426868 Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim canım bacilarim cvplandirdiginiz için iyiki varsınız 💞