kalbiminpariltisi stres yapma dicem ama elimde değil biliyorum sadece dua et bol bol olumsuz hiç bir hikayeye bakma ve dinleme , aynı şeyleri yaşadım hatta ben anne karnında 3 bebeğimi kaybettim 4. Bebeğim oğlumu kucağıma aldım bin şükür benim hikayem sana unut olsun diye yazıyorum mol gebeliğe kadar geçirdim serkajlı şekeri olup ünsilin kullanan troit kan pıhtılaşması olan bi anneyim aynı zamanda çok zor geçirdim hamileliği sürekli stres inan demesi kolay ama şimdi tekrar bi bebeğim olsa ne bebeğime ne kendime bu stresi yaşatırım çünkü en zor hamileliğim oğlunda ötekiler kolay geçmişti ama onlar nasip olmadı senin nasibin seni asla bırakmaz Allah’ın izniyle sana sımsıkı tutunur olumsuzlukları at kenara ben ne olursa olsun bebeğim beni bırakmaz inşallah dedim hep sımsıkı tutundu bana dedim sürekli konuştum sevdim İnan hissediyorlar sağlıkla hayırla vaktinde kolaylıkla kabul yavruna kuzum inşallah 🙏🏻 😍