Kayranik-yaren01 Kızlar ilk başta kahverengi leke gördüm ardından lavaboda peceteye pembemsi kan geldi sizce yerleşme mi bu reglime 1 gün var
Bettuss_123 Kayranik-yaren01 reglin nasıl başlıyor en iyi sen bilirsin bi test al bakalım belki bebiştir
Kayranik-yaren01 Bettuss_123 cnm bende leke fslan gelmez direk afedersin böyle kıpkırmızı parçalı gelir ondan sordum zaten