Kötü düşünme bende de öyle oldu bir gün harika çok dinç oluyordum ertesi gün yatağa düşüyordum bir gün hiç bulantım olmuyordu başka gün bulantıdan ayağa kalkamıyordum hatta burnum o kadar hassas oldu ki komşunun yaptığı yemek bile burnuma geldi arada en az 4 - 5 metre mesafe var yani doktorun iyi dediyse endişelenme bir gün kendini harika hissediyorsun bir gün bitkin ben şimdi 30+4 teyim doğru düzgün de kusmadım hep bulantım oluyordu bile şimdi ara ara hafif hafif bulatılarım olmaya devam ediyor her hafta vücudunda farklı şeyler hissediyorsun canım
En önemlisi üşütmemeye soğuk almamaya çalış beni çok fazla etkilerdi soğuk algınlığı ayağa kalkamazdım halsizlik bulantı olurdu sonrasında kusardım ancak kendime gelirdim
Birde çok fazla bulantın olursa elma yemeyi dene bir tatlı elmanın kabuğunu soy ye bulantıya iyi geliyor ama ekşi elma mideni yakabilir ben bu zaman kadar elmayla geldim daha yeni doktorum renni duo verdi ama ben yine elmaya başvuruyorum