Merhabalar,
Aranıza yeni katıldım birşey sormak istiyorum.1 yıldır evliyim 3-4 aydır bebek için deniyoruz.Hemen kolayca olmayacğını biliyırum tabiki ama ben geçtiğimiz günlerde doğum haritama baktırdım ve orda gebeliğin 2023 hazirandan sonra olacağı söylendi.Açıkcası ister istemez kafama takılıyo ama Allahtan öte kimse bilemez onu da biliyorum.Benim gibi deneyim yaşayan oldu mu?yada farklı bi durum.Çünkü psikolojik olarak bundan etkilenmek istemiyorum, olacağı varsa da olmaz bu şekilde düşünürsem.
Mesajlarınızı bekliuor olacağım.