14 haftalık gebeligimde doktor kontrolünde cinsiyet erkek kesin dedi doktor acaba yanılma payı var mı? Hiç sormamistim daha küçük belli olmaz diye ama doktor belki kordon falandır diye de hiç demedi direkt hayırlı olsun oğlan çocuğu olacak dedi. Acaba sonradan değişme ihtimali var mı? Başına böyle bir şey gelen oldu mu???