Kızlar dün geceden beridir bir midem sıkıtşı bir bilmem ne oldu derken. Sabah 6.30 dan beridir kasık ağrım bariz şekilde var. Karnında da gaz sancısı gibi sancı var baya sıkıştırıyor. 39+0 ım doğum mu başlıyor yoksa üşüttüm mü ne oldu anlayabilmiş değilim böuşe yaşayan var mıydı?