Aydemir Ay ne güzel bana denk geldi konu.(tecrübe ettiğim için dedim)
Daha 3 saat önce serklaj dikişimi aldırdım.Benim serklaj 22 haftalıkken yapılmıştı. Geç döllenme diye kendimi 37 haftalık biliyordum, 39+5 olmuşuz.Dikişi aldılar.
Lökosit bende de yükselmişti, ilki 15 haftalıkkendi. Antibiyotik kullandım hap,bi de toz antibiyotik monurol şase içmiştim.
Sonrasında bi kere daha tekrarlar gibi oldu, antibiyotik vermedi. Bol su ve sık çamaşır değiştirme ütü ile filan geçti.
Günlük ped takıyorsan, kullanma.
Düzenli her ay kan idrar tahlili yaptır.Haftalar ilerleyince rahim idrar torbasına bası yapıyor, o da etkiliyor.