TeacherrMom Hocalarım oğlum cumadan beri çok hasta ateşi 38.5 altına düşmüyor bırakıp okul gitmek istemiyorum. Sağlık ocağından rapor alıyım diyorum ama 9 da açılıyor ya sağlık ocağı, derste 8.20 de başlıyor o aradaki süre sıkıntı olur mu? Yani okulda olmam gerekiyor ya idareye sağlık ocağından rapor alacağım dediğimde sorun falan çıkar mı
Aysegulkkfs TeacherrMom olmuyor sıkıntı. Raporluyum diye bildirin idarecinize, raporu da alınca götürün hep o şekilde olur.
Babytwo2 TeacherrMom hayır hocam sıkıntı olmaz raporun saati olmaz aynı gğn içinde istediğiniz saatte alırsınız Geçmiş olsun
91mer TeacherrMom aklınızda bulunsun refakatçi kağıdı bile alabilirsiniz dr öyle BiZz ders aaatıne denk gelince misal 8.10 gece ders başlıyor hastanede işimiz 11.30 kadar sürdü diyelim o saat aralıgında belirterek refakatciii izni alıyoruz
Kayrabera8 Hocam geçmiş olsun, rahatsızım doktora gideceğim, rapor alırım bilginiz olsun gibi bir mesaj gönderin idareye, sıkıntı olmaz
Aryast Hiçbir sorun olmaz, günün hangi saatinde alırsanız alın gün boyu geçerlidir zaten raporunuz. Geçmiş olsun.
Ayezhanim TeacherrMom hayır hocam hiç problem değil gitme tabiki raporu ne zaman alırsan o zmaan gönder görüntüsünü sonra da idarene teslim et
sersss TeacherrMom geçmiş olsun ben hep öyle aldım yani önce idareye bildiriyordum raporlu olacağım diye sonra sabah gidip alıyordum
aynenkezoaynen Raporda saatin bir önemi yok sonuçta hasta halinizle o saatlerde geçerli değil diye de düşüncesizlik yapacakları düşünmek istemiyorum🙄