Melisaekr Gece 12 den beri adet olcakmis gibi ağrım var, dakkasına baktım 12.5 12.25 12.45 Boyle ilerledi sonrada uyudum simdi ağrıya yine kalktim hic geçmiyor fazla şiddetli değil ama yinede rahatsız ediyor sizce doğum ağrısı mı ne yapmaliyim bilmiyorum
Akan Şuan benim de öyle , gelip gidip yokluyo ilk kez uyuyamadım. Sıklaşması önemli, harekete rağmen geçmeyen sık ağrılar doğum sancısı oluyor diye okudum. Ama bende benı ne beklediğini bilemiyorum
Melisaekr Akan aynen bende uyuyamadım kontrol ediyorum sürekli, insallah hayırlısıyla sağlıklı doğum yaparız canım
damiiss Kızlad benimds kasık ağrım var sabahtan beri ama hiç geçmiyor üstüne sanki karnımda gaz sancısı var gibi sıkıştırıyor sizce bu da doğum sancısı olabilir mi ?
damiiss immos kasık ağrım bariz hissediyorum ama bir de sanki gaz sıkışması gibi karnım ağrıyor göğüs kafesiöe kadar vuruyor kafam karıştı benimde
Melisaekr damiiss benimde 10 dakkada bire düşmeye başladı ağrılarım öğlen de acile gitmeyi düşünüyorum
damiiss Melisaekr ay hadi sağlıcakla kavuşun inşallah. Benim sabahki ağrıdan sonra telrardan bir ağrım olmadı..öğlen falan gidip sağlık ocağında kalp atışını dinleyeyim diyorum sonra zaten yarın kontrol var su falan gelmezse şey yapmicam. Ya tam olarak 10 dk da bir geliype dediniz ya nasıl bir ağrı ya da hani tanımlaması nasıl
Melisaekr damiiss aynı adet ağrısı gibi bacaklarıma kadar vuruyor birde karnım kasılıyor ve sancı giriyor kramp gibi
Melisaekr Meyra41 gece 12 den akşam 9 a kadar sanci cektim canım sonra bebegim kakasını yaptığı için acil sezeryana alındım
Meyra41 Melisaekr bende suyum geldiği için hastaneye gittim 4 cm aciklik vardi ama bebek kanala inmemisti suni sanci verdiler bebeğin nabzı düştü acil sezeryana alındım :(
Melisaekr Meyra41 geçmiş olsun canım, zor bir süreç ben hala etkisinde kaldım herşey bi anda gelişiyor, ama bebisimizi sağlıkla kucağımıza aldık ya, Rabbime şükürler olsun gözün aydın olsun Allahım utandırmasin inşallah🌸