Kızlar 38+3 günlük hamileyim gece saat 05.00de idrara diye kalktım.idrarim bittikten sonra ayağa kalktığımda kendimi tutamadım.Kendiliginden baya bı sıvı geldi aynı idrarımı kaciriyormusum gibi kıyafetlerim ıslandı baya .ama idrarmiydi suyum mu geldi bilmiyorum ne yapmaliyim