Merhaba, burun spreyi en iyisi ben grip olduğumda ölecek gibi hissettiğimden geceleri kullandım.
Sprey istemiyorsanız,aktardan nane yağı alın bi pamuğu hafif ıslatacak kadar dökün burnunuza yakın baiucunuza doğru koyun ve arada koklayın onunda etkisi oluyor