Fatmailkim 5+4teyim kese görünüyor 8.4 mm içinde bebeği ve atışı görmedi. Norml mi bu zamanda gorulmemesi
mucizemizibekliyoruzz Fatmailkim normal canım. Bizde o haftada bitek keseyi görebilmiştik. Bebek ve kalp atışını 8. Haftada gördük ve duyduk
Bebisiminannesiii Fatmailkim öncelikle hayırlı uğurlu olsun canm..kafana takma normaldir. Bende 5+4 de keseyi gördüm, 7+1 de bebeğimi ve kalp atışını duydum.Allaha şükür. Darısı başına olsun. Bunu düşünüp stres yapma canim 🤗
CansuDemir Fatmailkim Doktorlar da hiç bişi demiyor heralde, bak sizde merakta kalmışsınız. Evet kalp atışları için 7-8 haftayı bekleyin. Bende 5 de kese gördüm, 7+3 de kalp atışı duymuştum.
Kanarya Fatmailkim muhtemelen 1-2hafta sonra tekrar kontrole çağırmıştır doktor. Çok erken kalp atışı duyulmaması normal
Seda54 Fatmailkim bende 5.hafta da keseyi gördüm canım dün kalp atışını duyduk çok şükür 8+1 de duyduk canım daha çok erken duyarsınız ilerleyen haftalarda inşallahhhh canım 😊🙏🏻🤲🏻
Fatmailkim Seda54 canim insallah birde selpakta sıktığım zaman 2 günde 3.4 defa kahve rengi koyu kivamli bisey geldide ondan stresse girdim
ezos Fatmailkim canım o haftada vajinal ultrasonda keseyi zor bulmuştu doktor üstten görünmemişti bile 7+1 de duyduk biz 💙
B-P-R Fatmailkim oooo Daha Çok erkek Ben 7+6 da duymuştum yani Hemen Hemen 8. haftamda Yeni Duydum Bende Sıkma canını Sık sık dua et Duyarsınız Daha çok erken
BeyzZaA Fatmailkim 6+3te kalp atışını duydum çok şükür ama doktor bile beni 7 haftada çağırmıştı ve gittiğimde duyulamayabilr demişti 8. Haftaya kadar yolu var keseyi görmüşsün maşallah
rileyss Fatmailkim ben de 5. haftada sadece keseyi görüp 7. haftada kalp atışını duymuştum. henüz cok erken kalp atısı icin