Kizlar merhaba adetime 4 gün kala test yaptım biliyorum biraz erken yaptım testi ama dayanamadım, Rüyamda test yaptığımı gördüm çift çizgi çıkıyordu ayriyeten eşim ve ablamda ruyasında beni görmüşler bu yüzden dayanamayıp test yaptım (öncesinde göğsümde aşırı dolgunluk bel ağrısı ve 1 hafta önce kısa surelerle adet olacakmisim gibide ağrılar girdi buda beni suphelendirdi) Testim de çok hafif bı silik çizgi çıktı sonra umursamayip biyere bıraktım daha sonra baktığımda test kuruyunca çizgi daha çok belirginlesmis ama silik hala böyle durum yaşayıp hamile olduğunu öğrenen varmı?