Merhaba kızlar 31+1 ikiz çift kese gebeliğim bu hafta göbeğimde aşırı bi kaşıntı olmaya başladı çatlağım baya var ve isilik seklinde oldu göbeğim kırmızı kırmızı benekler doktorum krem ve ilaç vermesine ragmen asla gecmiyor tahlil verdim sonucunu bekliyorum aranızda bu durumu yasayan veya onerisi olan varmı cidden zor durumdayım