Kizlar selam, uygulamada ve takibinde oldugum doktorda gebeligim 18+5.
2 gündür eşimle surekli tartisiyorum ve 3 saattir sancim (belimde) vardi ama ben cok nazli niyazli sancili bi hamile degilim o yuzden hastaneye gittim kese önde gidiyor düşük tehlikesi var dedi bid3 ultrason 18+1 olarak ölçtü dedi ama normalde cok saglikliydi hamileligim düzelir mi ya da korkmali miyim? Progestan verdi yarin ona baslayacagim… (acil kadin dogum doktoruydu) yanilmis olamaz dimi…