Nagehan3437 tavaya tereyag koyun yakmadan hemen üzerine bir çay bardağı filan pekmez döküp karıştırın pissin karıştırarak bir iki taşım kaynadıktan sonra altını kapatın ilk sıcağı gidince tüketin onu inşallah oksurugunuzu yumuşatıp rahatlaticak
Ek olarak ta ayaginizin altına viks sürebilirsiniz üzerine çorap çekip yatın inşallah oksurugunuzu atarsiniz