Lavinyaa8 Tgcedlbdk kanaman tamamen bitince girebilirsin iliskiye doktorum öyle demisti benim 10 günde bitmisti ben 3.ayda hamile kaldim
Sumeyye02 Tgcedlbdk sağlıklı bir gebelik için doktorlar muhakak iki veya üç adet döneminin geçmesini isterler rahim kendini yenilesin diye
3MelekAnnesiiii Tgcedlbdk dusuk yaptim ortalama 40 45 gun surdu kanamam tam kanamam bitti adetim basladi ertesi gun 4gun de adetim surdu simdi biteli 2 hafta olucak insaAllah en yakin zamanda Rabbim tekrar nasip etsin diye yalvariorum her animda her namazimda😔3 aylikti. Ama bu dusukten once de dusuk yapmistim arada 1.5 ay var ilk dusugumde 2 hafta kadar kanamam olmusti sonra 1 hafta adetim oldu ondan sonra hemen hamile kalmistim ama malesef oda dusuk oldu iste.. simdi sabirla dua ile tekrar hamile kalmayi bekliorum😔🤲
Ayssee__ Düşük değil ama kürtaj oldum gecikmiş düşük olarak kayda geçildi kürtajla bebeğim alındı kalbi durduğu sağlıksız bebek olduğu için. Doktorum 2 hafta ilişki yasağı 40 gün sonra da ne zaman istersen bebek düşünebilirsin demişti 5 eylülde oldum kürtaj
Tgcedlbdk Ayssee__ aynen benimde bebeğimin kalbinin durduğunu söyledi 8 haftalıkken kürtaj oldum bugün 18.gunum
Cano42 3MelekAnnesiiii prolaktinine Baktir canim, Bende 2 dusuk yaptim. Endokrinolog prolaktinime bakti yuksek cikti Bende InshAllah tedavi görcem Allah in izniyle bizde Anne olcz dogru zaman da
slmdmrl Ben 29 ağustosta kürtaj oldum bebeğimin kalbi durması sonucunda 2,5 aylıkken mecburi kürtaj. 3.adetimi olucam doktor hemen hamile kalabilirsin demişti ama o kadar kolay olmuyor kalamıyorum nedenini de bilmiyorum. Bilen varsa yazabilir mi?
3MelekAnnesiiii Cano42 ben tedavideyim ztn canim ilk hamileligimden beri hemde sukur 2 evladim var biri 9 biri 2 hamd olsun ama ben 2 daha istiorum. 2 haftaya yine randevum var endo da bakalim ne dicek hergun ilac aliorum 100mg 😔