Betus123 Eşimin tarafı hep kız istiyor insan kendini piskolojik baskı içinde hissediyor aslında hissetmek farklı istemek farklı istemeye girince iş değişiyor benim için tabikide farketmez ama sanki onlar erkek olunca sevinmicekler gibi geliyor tövbe yarabbim
Betus123 Vay be ilk defa bu forumda çok kız diyen oldu başka yerlere atmadım gerçi ama genelde erkek hissediyorlar diye şaşırdım doğrusu