Umran3428 Simonetta Küçükçekmece Özel Rumeli Hastanesinde rutin olarak kontrollerime devem ediyorum marta gelecek inşallah doğumum fiyat sordum normal 3.5 sezeryan 4.5 dediler içeriğinde ben normal istediğim için onu sordum 1 gece yatış, doğum, bebeğin doğum sonrası kontrolleri dahil dediler.
Sare-duru Umran3428 merhaba sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah bişey sorucam bende Sefaköy Söğütlüçeşmede oturuyorum doktorunuz nasıl iyimi ilgilimi birde güncel fiyatı mı sezaryen 4.5 bin
Umran3428 Sare-duru Amin hepimize Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲 doktorum Yağmur hanım Yağmur Yücebaş Yıldız ben menunum doktorumdan gayet ilgili 1 ay oldu sordum fiyatı birde benim evime 5 dakika yürüme mesafesinde olduğu için tercih ettim ama memnunum benim 23.+1 marta geliyor muhtemelen benim doğumuma fiyat değişir siz kaç haftalıksınız? Yanlız ben sigortalı olarak sordum fiyatı.
Sare-duru Umran3428 ben 30+6 benim doktorum vardı da şark görevinde doğumumda burada olmayacak değişik doktorlara gittim hep şimdi çam sakuraya gidiyorum çok uzak bana ben çok hastaneleri sordum doğum 15 bin 25 bin dediler sezaryen olAcağım için onun fiyatını sordum bende sgklıyım baya iyi geldi fiyatı açıkçası
Simonetta Liv vadiistanbula gidiyorum ben. Sezeryan 27bin, normal 22bin. Yılbaşında da fiyat artışı olacak. Hastaneleri tek tek aratıp fiyat almak çok zaman kaybı. Hemen fiyatı söylemiyorlar çünkü.
Simonetta gokcesck A plus hastane diye geçiyor liv, Acıbadem, Memorial, Amerikan hast. Gerçi şubeye göre de fiyat değişebiliyomuş. Hepsinden tek tek fiyat almak işkence. Ve gerçekten fiyat yüksek. İyi bi dr ve hastane arıyorum ben de.
gokcesck Simonetta elbette bende iyi bir hastanede doğum yapmak isterim :) ama biraz faiş geldi bana fiyat ..
Nursl7 @Umran3428 benim doktorum da yağmur hanım ilk doğumumu da o yaptı çok pahalı olarak duydum ücretleri de ondan sordum benim doğumum da martta şuan bakırköye gidiyorum devlete
Umran3428 Nursl7 bilemiyorum 2. Çocuğumu devlette yapmıştım çok pişman oldum bu defa özelde yapmak istiyorum daha önce normal yaptığım için bi aksilik olmazsa bunu da normal istiyorum bana 3.5 dediler ama marta kadar illaki fiyat değişir.