Saliss1 18+5teyim 18 nci haftaya girdim mide bulantım başladı ilk haftalarımdada vardı ama kesilmişti bu durumda olan varmı
Ayse5100 Saliss1 19+1 olduk iki gün duruyorsa üçüncü gün şiddetli şekilde yeniden başlıyor hormon ve bedensel durumlar canım galiba artık bitse die gün sayıyorum bulantı kadar kötü bişey yok
Anneadaylari34 Saliss1 bende 18+3 bende kesilmisti ara ara oluyo son zamanlar bilmiyorum hormonlardan diye dusunuyorum