Merhaba herkese benım aklıma bir konu takıldı 30 haftalık hamileyim bebegım için park beşik tercih ettim içine exstra yatak aldım şiltesi cok sert geldıgı ıcın bana bebegı yatırırken yorgan mı kullanılması gerekıyor yoksa battanıye mi siz neyı tercih ettınız cevremdekı bazı kişiler yorganı tavsıye etmıyor battanıye yeter dıyo Peki Sizce