Şuan evimde bebeğimi kucağımda olarak yazicam 😁. Rabb’im isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin inşallah. Salı günü 23 Kasım da kontrol amaçlı hastaneye gittim agrimin olduğunu geceleri yatirmadigini söyledim ve karnımın sert olup olmadığını sordu baya sert dedim ve ilk defa orda alttan muayene oldum açıklık 1 cm kısmen var olduğunu söyledi ve bni nst gönderdi ama gittiğimde mesai saati bitmişti ve bni acile yönlendirdiler acilde nst bağlandığımda agrimin olduğunu söylediler orda da tekrar alttan muayene yaptılar alttan muayeneden çok fazla korkardım ama korkulucak bişey değilmiş o kadar sadece kendinizi rahat bırakın neyse acilde de alltan muayene olunca orda bana 2 cm açıklık var dediler doktor kısmen dedi ama acildekiler 2 cm deyince orda şaşırdım neyse istersen burda kal gitme dediler evin uzaksa diye yok dedim ev yakın halbuki taa nerelerde o ev😁😁 neyse eve geldim ağrım yok ama alttan baktıkları için çok fazla baskı vardı o gece de hemşire gitme deyince bn o gece yatamadım doğururum diye ama yok olmadi zaten sancı yok ama alt kısım da baskı var. Sabah uyandım tuvalete çıktım ki nişan geldi yumurta akı gibi kahveremsi değişik biseydi anneme kaynanama felan söyledim hastaneye gidelim dediler istemedim sancı yok çünkü akşama kadar sancı bekledim baktım yok olmuyor sıcak suyun altına girdim karnima sırtıma sıcak suyu tuttum sancılarim gelmeye başladı bekledim gerçek doğum sancısı mi diye araştırma yaptım gerçek doğum sancı nasıl olur diye 10 dk bir gelen sonra 5 dk bire gelen sonra da 3 dk bire gelenmis ilk 10 dk bir çektim bir iki.saat veya o sıra bilmiyorum kaç saat çektiğimi sonra 5 dk bire geldi sancılar ve o an şiddetlendi hastaneye gidelim dedim eşime gittiğimiz de saat 9.40 akşam tabi neyse acile giriş yaptık tekrar sırada beklerken hemşire sordu otur dedi bekle ayakta bekleme neyin var dediğinde 5 dk bir gelen sancım var deyince hemen aldılar alt muayene tabi o sıra baya korkuyorum ağlıyorum kimse yok yanımda neyse hemşire bı baktı ki dedi 6 7 cm açıklık var çok kolay dogurucan deyince cesaretlendim baya hemde neyse orda tekrar nst bağlanicaktim ki kalk dediler doğuma ama nasıl bir heyecan var inanilmaz doğum yerine gittiğimde sancım baya şiddetliydi nst bağlı bir şekilde sancı çektim en fazla 10 veya 20 dk felan sancımi orda çektim ama inanlimazdi son sancı ebe geldiğinde kaka yapar gibi ikin dedi ama çişimin olduğunu söylüyorm 😁😁 tabi oda yap diyo hatta kakani yap dio çünkü gelmiyor bebek gelcek ıkıninca neyse ikin dio kakani yap dio ama bn gelmiyor kakam diyorm ikin dedikçe ikindim ama bn o sıra hemşirenin kontrole geldiğini zannediyordum ki meğerse doğuruyormusum ikin dedi ikindim bı kaç kez bebeğin kafasının geldiğini hissettim hemşire bağırdı doğum var diye ama diğerleri gelene kadar bebek çıktı ama o bebeğin çıkış anı kadar güzel bişey olamaz o an o kadar rahatladım ki sanki bebek degil de ben doğmuştum yani 9.40 da hastaneye giriş yaptım 10.20 de doğum bitmişti çok rahat bir doğumum oldu ebem çok fazlasıyla iyiydi Kayseri şehir hastanesin de doğum oldu ve şuan evimdeyim bebeğimle beraberim o kadar güzel bir şey ki o anki acıların tamamen bitiyor ve lütfen normal doğum yapacaklar tavsiyem doğum anında asla gücünüzü bağırmaya vermeyin bağırmaya verirsenz ikinmaya gücünüz yetmez çok şükür ben öyle yaptım ve çokta güzel bitti sonu Rabb’im isteyen bekleyen herkese nasip etsin İNŞALLAH doğumunu bekleyenlere de yardım etsin İNŞALLAH ❤️ bu arada kızımın adı Asel İkra sizce nasıl hastane de karar verdik eşimle çünkü eşimle çok fazla kararsızdik 😁😁😂 . Sormak istediğiniz bişey varsa buyurun 🤗❤️