Betulkaraa34 Merhabalar hamisler ve anneler ben 15 haftalik hamileyim hapsururken öksürürken hafiften idrarimi kaçırıyorum kilom da normal 59 kiloyum bi kac gundur böyle bu cok büyük bir sağlık sorunu mu acaba yoksa normal mi hamilelikte
MadameHappy34 Betulkaraa34 😶🫣şey çok normal bana da oluyor 😂hatta daha beteri geçen gün hem kustum ben ögürdükçe o gitti 😂arkamda da eşim 2-3 saat de güldük yani.
alangoya_ Betulkaraa34 normal normal hele ki ilerleyen zamanlarda daha da artıyor ben sordum doktoruma son aylarında daha çok kaçırırsın korkulacak birşey yok dedi. Evde temiz atlet kesiyorum bacak arama koymak için uzun süreli dışarı çıktığımda da günlük ped koyuyorum hani kaçırırsam tazelemek daha kolay oluyor :)
Momsy410 Betulkaraa34 normal diyenler var ama ben 21 haftalik hamileyim hic yasamadim boyle bisey. Daha 15 haftaliksin. Sonlarina dogru olsa belki normal dicem ya da dogumdan sonra ama simdi erken degil mi? Kegel egzersizi yao kaslarini guclendir. Dogumdan sonra daha da zorlanabilirsin
MadameHappy34 Betulkaraa34 normal dediler ya:)) tabi kısa sureler de WC ye gitmek bu sorunumuzu biraz da olsa çözer.
Betulkaraa34 Momsy410 doktoruma soylicem yarin, kontrolumuz var yarın cinsiyeti de yarin ogrencez bu arada yanlis yazmisim 16+5gunluk hamileyim