Seher--12 Aşılamam 15 Kasım’da oldu doktor 12.gun teste git dedi haber ver dedi hafta sonu olduğu için ulaşamıyorum fakat sonuç 1.20 kanda sizce değer yukselirmi ? Bu durumu yaşayan varmı salı adet günüm
Turgutaykader Yinede adet gununu bekleyin 9.gun kanda sifir cikip 16.gun idrardada kandada pozitif gordum moralinizi bozmayinnn.Rabbim dileyen herkese versin inşallah