betsybet Ankara Şehir hastanesinde çatı muayenesi yapılıyor mu bilen var mı? yapılıyosa kaçıncı haftada yaparlar acaba
Mirza321 betsybet evet yapılıyor ama kaçıncı haftada olduğunu bilmiyorum benimki riskli gebelik diye 27. Ve 29. Haftalarda yapmislqrdi
Kubradmrtnc betsybet aslında ilk çatı muanesi 37 de yapılıyor eğer bi sıkıntı yoksa diye biliyorum size neden yapmadılar daha acaba
betsybet Kubradmrtnc bildiğim bi sıkıntı yok geçen salı kontrole gittim bi şey demediler. ama ben doktor konusunda şanssızım ben demeden bi şey yapmıyolar 🤷🏻♀️ bunuda ben söylerim artık
Kubradmrtnc betsybet ya bende öyleyim hep ben soruyorum mesela şuan 30 da muane etti öyle sonuç için gelmiştşm şeker testinin 33 haftalık hamileyim bi dahaki kontröl için kendim kafama göre gitcem 36 da mı gitsem diyorum acaba
betsybet Kubradmrtnc evet malesef tüm testleri kendim sorarak oldum kimse söylemedi bana denk gelmiyor🤷🏻♀️