Nadiye06 Kızlar kanamam var 39+3 haftalık belim ve bacaklarım ağrıyor çok bebeğimde çok kasliyor hastaneye gitmelmiyim
Flz-cner98 Nadiye06 bu devirde bu kadar cahil olmayın Allah askına Herşeyi geçin kanamanız var buraya sorulacak şey mi ya
Medine1008 Nadiye06 bende 39+3 geceden beri ağrılarım var daha da artmaya başladı karnımın altına sancı giriyor adet ağrısı gibi. Bebek hareketli de. Acaba beklesem mı acile mi gitsem hemen.
Nadiye06 Flz-cner98 cahilik değil ağrım yok ben daha önce hastanede yatim çok yıprandım o yüzden erken gitmek istemiyorum
Sonundabende Nadiye06 canım kanama varsa hemen git doktorum bana kasılma sancıdansa su gelmesi yada kanama olması durumunda hemen gelmemi söyledi sancı zaten düzenli gelince gidersin ama kanama için gitmelisin
Nadiye06 Hamik benim ilk hamiligim o yüzden sordum normalde su gelince gel dediler o yüzden tecrübeli annmlere sorayım dedim
Hatice_22 İlla suyu bekleme herkeste gelmiyor cnki benle aynı haftan benim doktorum sürekli tembihliyor kanama leke her hangi biseyde direk gel bebeği ve kendini riske atma diye bence acilen cik evden durman hata
Ayseseray25 Nadiye06 büyük ihtimalle doğumun başlamış bence daha fazla evde durma hastaneye git bu şekilde Allah korusun hem kendini hem bebeğini tehlikeye atıyorsun