Fatma4225 Kizlar esmle benim kan uyusmazlgmz var gebeyken yapiliyor bu asi yoksaa gebe kalmadanmi aranizda bu tarz seyler yasiyan oldumu
isimyazmakzorunlumu Fatma4225 gebelik süreciniz boyunca kanama olursa yapılıyor olmazsa gebeliğin 28. haftasında yapılıyor
Sevvl Fatma4225 bizimde var 7. Ayda iğne yapılacaktı ama kanama olması durumunda acil yaparız demişti kanama oldu 9. haftada iğneyi vuruldum acil olarak
Didemesut Fatma4225 ilk gebeliğimi bu sebepten kaybetmiştim. İkincisinde 28 hafta da aşı yapıldı. İlkinde bilerek yapmıyorlarmış aşısız tutunma olasılığı olduğu için
Zul33zh Ben. Rogan iynesi yapıyolar ama bazı dr ikinci gebelik de yapıyo bazıları ilk gebelikde ama bi zararı yok ben yaptırdım ilk gebeliğim de
Brck0303 Elif927 bnm baştan beri var şuan düşük için iğne de vuruldum ama kan uyuşmazlığı için vurmadı hiç
Dilayyyyy Fatma4225 gebelign başlarında risk teskil ederse ignesi yapiliyor yoksa 28. Haftada olyr dogumdan sornafa bebegn kan grubuna gore sana bir daha igne yapilr ben a - esim ise b+ idi bebegmde b- oldu uyusmazlik olmadigi için ignr olmadim ben
Elif927 Brck0303 Baştan düşük riskim var dedin ya kanaman mı oldu yoksa bebek aşağıda olduğu için mi düşük riskin var eğer kanaman olduysa şuan beklememen lazım acil vurulman gerekir ben yaşadım bizzat emin konuşuyorum . Öteki türlü kanaman yoksa iki haftan kalmış evet
Dilaracngzz Fatma4225 benimki de uyuşmuyor 11 haftalık hamileyim bı sıkıntım yok ama sadece kese dışı kanamam vardı doktor bana 7 ayda vurulcak dedi o ayı bekliyoruz
Denizcmm Bizimde uyuşmuyor, geçen hafta 27. Haftada oldum bebişim 1 hafta önden gidiyor diye ,normal kalçadan bir iğne canım özelde oldum 200 tlydi
Fatma4225 Kizlar zaten benim kese daha gornmemisti o boyle bi aylkkken felan yapiyolarmis o igneyi benim zaten bugun igrendm kimyasal gebelk suphesi oldgnu soyledi doktr
Elif927 Brck0303 Canım tehlikeli bir durum başka bir doktora mı gitsen ne kadar zaman geçti Allahala ya
Brck0303 Elif927 şuan 26 haftalık oldum iki hafta sonra aşı olacağım zaten bu gittiğimde iğne ile ilgili bişey demezse başka doktora gidicm
ayla__ Kızlar benim eşim 0 Rh + bende A Rh + uyuşmazlık var mı şuan 31+4 teyim kimse bişey demedi iğne aşı vs vurulmadik hiç
Sblmrtmsl_2021 Ben gebeliğin dört buçuk aylık olduğunda öğrendim ve normal regl oldum normalde gebelikte kanama olursa ilk aylarda yapılıyormş olmazsa 22 haftadan sonra yapılıyormş hem hamilelğmdr yapıldı hemde bebek doğunca benm kanımdan olsaydı yağılmycktı babasının kan grubuyla uyuştğu için doğum sonrasındada yapıldı