Adet günümden önce kanamam geldi ve adet olduğumda daha çok kanamam olurdu gebelik testi yaptırmıştım adete iki gün kala 0.100 çıktı ama sık idrara çıkma göğüs hassasiyeti ve kasıklara giren kramplar yaşadım hastaneye gittiğimde idrar yolu enfeksiyonu olduğumu söylediler sizce durum nedir?