Tabiykide verir stres sıkıntı bebeği o kadar çok etkiliyorki yapma lütfen içinde masum.bir can taşıyorsun kimse için değmez emin ol. Allah korusun bebeğini kaybetsen ne kadar çok üzülürsün degermi hiç. Hamileyken çok hassas oluyoruz surekli aglayasimiz geliyor anlıyorum seni elbette kötü birşey yasadgn için ağlıyorsun durduramıyorsun kendini ama lütfen bebisinj düşün birşey olmasın yazık sakinleş derin derin nefes al onun doğduğu günü düşün güzel şeyler hayal et. Balkona çıkıp bir dern nefes al 🤍