Cerencimcooktatlisin Doktor maşallahın var dedi, 7 haftadır gebeyim fakat yürüyüş yaptıktan sonra açık renkli kanamam oldu 1 gün dinlendim daha sonra tekrar yürüdüm bu seferde kahverengi akıntım oldu kan değil mukus gibi salgılar kanama değillerdi? Panik yapmalı mıyım?
nevzatbaskomser Cerencimcooktatlisin Kanamanız varken bir süre yürüyüşe ara verseniz iyi olacak gibi. Riskli günler geçince egzersiz olarak devam edersiniz. Ben doktora görünün diyorum Çünkü kanama sonrasında düşük yaşadığım için temkinli olmalıyız
Sedamete Cerencimcooktatlisin kanamadan sonra yürüyüş önerilmiyor canım tabii ilk olarak acile git iğne ve ilaç başlanır sonra da yemek yeme ve tuvalet dışında kalkmamaya çalış bol su iç sıcak duşa girme dikkat et
Turgutaykader Doktora gidin progestan ve igne baslar kanama hicbizaman normal degil bende 6.haftada yasadim rahim kisaligim varmis yatiyorum surekli
BabarAybars Bebiş 3 aylık olmadan yürüyus yapma bence. Yatıp uzan bol bol dinlen bn 5. Ayda basladm yavaş yavaş cokmsukue sağlıklı bir hamislik geçiriyorum