Abdlshr Merhabalar herkese 34+6 dayım ama bebeğim iki gündür daha sakin çok az hareket ediyor:( yeri daraldığı için diyenler de var yaşayan oldu mu bu durumu aranızda?
HSena38 Abdlshr evet azalma oldu çikolata yiyip bakın eğer hareketi değişmiyorsa doktora gitmeniz de fayda var 🌸
Nursemablk Abdlshr sağlık ocağındaki ebem 33-34.haftalardan sonra çok büyüyeceği ve alanı daralacağı için haraketlerinde kısıtlama olur sol tarafında yatıp bekle haraket ederse sıkıntı yok demişti 🤗
Derya_gumus Abdlshr evet oluyor bende 34 haftamda az hareket etmeye basladi hatta dr gittigim gun nst iki kere cekmek zorunda kaldim baya hareketsizdi ki aslinda cok hareketli bi bebek benim kizim simdi 35+1 iz ama bazi gunler baya hareket ederken bazi gunler hareketsiz keyfine gore takiliyorlar ya:)) bide artik cidden buyuyorlar o kadar rahat hareket edemiyolar hareketleride artik agri yapiyo zaten:)) ama siz yine takip edin hareketlerini ciddi azalma olursa tabi doktora gidin
mimar_anne Hep oluyor canım her haftamda nerdeyse şuan 34+2 yim dün çok hareketsizdi mesela bugün gayet iyi keyifleri nasıl isterse öyle
MinikBrokoli Biz de şu an 30. haftadayız bazen çok hareketli bazen durgun, ama şunu Fark ettim çok yemek yediğim zaman sanki daha az hareket ediyor aç olduğum zamanlar çok hareketli