Kbraylc 34. haftamdayım o haftalarımda aynı durumu yaşadım korkup hastaneye gittim hatta cünkü yürüyemiyordum ağrısından sag kasıgımın tuvalete gidemiyordum egil kalk yaparken yada tuvalete cıkınca nefes alırken bile acayip bi agrıydı cok korkmuştum doktor gayet normal dedi bebek yer ettigi büyüdüğü icin kasık agrısı en sık yaşanan durummuş o zamanlarda yani hatta o kadar kötüydü ki apandisit falan mı diye bile korkmuştum yani yine idrar verirsiniz rutin olarak cünkü enfeksiyondanda olabiliyor ama bebekle ilgili bi durum degil yani inşallah ☺️