Ozgee123 ne kadar çok su içerseniz bebeğin amnion sıvısı da o kadar temiz olur, çatlak oluşumunu engeller, idrar yolu enfeksiyonundan korur, tansiyonunuzu şekerinizi dengeler. Su içtikçe içesiniz gelir zaten kendinizi zorlayın daha sonra alışkanlık olur otomatik olarak susarsınız.