Ozgee123 bende hiç su içemiyordum son günlerimdeyim hala zorlanıyorum ama başlarda sürekli serum takılıyordu sıvı desteği, su içemediğim için kum oluştu böbreklerimde kum döktüm. Hatta kum döktüğüm için kanamam oldu idrar yolunda ben bebekle ilgili bir kanama sandım çok korkmuştuk