Minicigimmm evet canım hatırladım.
Ben 6 saatte 1 nidicard alıyorum. Onun yanında magnezyum ve progestan iğne oluyorum haftada 1.
7 mm deyim şuan 31+1 im. Sürekli yatıyorum 21. Haftadan bu yana. Sadece yemek yemek duş wc doktor kontrolü ve iğne olmak için kalkıyorum.
Benimde bugün karnım taş gibi nedense. Doktoruma yazdım bakalım ne diyecek.
Bu arada bende 28. Haftamda 4 doz ciğer geliştirici oldum. Sancılarını hissediyo musun hissediyosan nasıl bi his ?