32 haftalık oluyoruz yarın normalde kaburgama tekme atardı ama bu aksam bir anda kaskatı kesildi biraz gıdıkladım döndü falan ama sağ göğsümün altı tam kaburga kemiğim sızlıyor oturdukca yattıkca batıyo azıcık sırtım öne düşse etim kesiliyo sanki sizce normal midir bu durum sizin bu haftalarda şikayetiniz var mı durumlar nasıl