Melisasis Gebeliğinin son zamanları araç kullanan var mı ? Ben 34. Haftanın içindeyim hala kullanıyorum çevreden hep soruyorlar nasıl kullanıyorsun falan bi sıkıntı yaşamadım öyle ki işe 1 saatte gidiyorum . Sizler napıyorsunuz bıraktınız mı kullanmayı ?
CmreKsidar Melisasis ben 21 haftalığım kullanıyorum ama bişey merak ettim hamile kemeri aldınız mı gerekli mi ?
Sumeyye1234 Melisasis ben ilk hamileliğimde son güne kadar kullandım, şuan da hamileyim ve sürekli kullanıyorum
CmreKsidar minikdugm3 sizin benden önce olunca birde araba da kullanıyormuşsunuz belki almıssınızdır diye sormuştum ☺️
gizemakay 33+2 yiz. Bende kullanıyorum. Hamile kemerine gerek kalmıyor kemeri göbek altınıza gecirdiginizde :) tabi hamile kemeri ile daha konforluda olabilir belki
Yusra Melisasis ben dogumumun sabahı arabamla gittim muayene oldum geldim akşam dogum yaptım ilk gebeligim dede dogumuma kadar kullandım sıkıntı olmadı 3. Gebeliğim 22. Hafta dayım kullanıyorum aktif olarak oğlumu kreşe bırakıp alıyorum hergün
Kbra3352 Melisasis bizim gelinizmiz de kullanıyordu ama seker çıktı son zamanlarda yüksek çıktı doktor tek kalma demisti ondan yasak koymuştu abim bende kullanamıyorum biliyorum ama kaza yapmıştım korkumu yenemedim kullanmıyorum o yuzden