Kbra3352 krdelen41 bizim.kombide evin isisini ölçen derece var normalde 23 24 ev içi ama gece 24.5 yapiyor esim hem kızım.ustunu hiç örtmuyor hemde eşim üşüyor petekler dereceye göre yanıp dönüyor
3MelekAnnesiiii krdelen41 21-22 derece en ideali ben oyle yaptim sukur ne soguktu ne sicak gayet iyiydi cok soguk olmadikca hala 21 derecede tutuyorum
Zlh32 23-24 derece genelde. Kızım üstünü neredeyse hiç ortmuyor hep aciyor 3 buçuk yaşında. Hamileyim kalkıp kontrolde edemiyorum.