benkosarim aaa öyle mi ne güzel benimde var bi tane bayadır var gitmiyoda sıkıntılıda değil daha önce iki kez hamile kaldım düşükle sonuçlandı ama kistten kaynaklı olmadığını söylenildi , ama yinede olmasa daha iyi olcak acaba doğumda gidiyor mu diye mrak ettim