minikoglummm Geçen hafta sancılarım vardı yalancı da olsa saatler sürüyordu yavaştan geliyor galiba diye seviniyordum adet ağrılarım kasık bel derken a z kaldı umuduyla gözüme görünmüyordu. Şimdi tık kalmadı ne ağrı ne sızı birden kesildi. Nereye gitti bu sancılar artması gerekirken neden tamamen kesildi sizce? :(
gvnmte minikoglummm aynı şey bende de 🤦🏻♀️ gecen gece baya bi adet sancısı girdi kasıklarıma şiddetlenicek heralde dedim ertesi gün bakıyorum hiçbi şey yok. Kasılmalar oluyo aksamları bebek bi yere toplanıyo sürekli bi saat içinde kac kez hem de. Ama devamı hiç gelmiyo.
Betakta minikoglummm benimde 38-39 sancılarım vardı kasılma sevınıyordum ben de şu an 40 oldum hıcbır seyım yok :(((
minikoglummm gvnmte bende de bi kaç gece oldu tam sevinirken kaç gündür tık yok bıçak gibi kesildi hepsi
gvnmte Betakta 35. Haftada nst de bile cıktı düşünün sancılar. 2 hafta dinlendim erken diye. Su an 38+5 tık yok 😂
Meliketaka12 Betakta Bende 40+2 deyim iyice ağırlaştım ama kendiliğinden gelen bir şey yok salı günü son kez doktorum muayene edicek sonrasında da yatışım yapılacak sanırım🤲🏻💕
minikoglummm gvnmte kanalda ama açılma dikkate alınacak gibi değildi nst de yalancı sancım bile çıkmıştı şimdi hiç bir şey yok doktor 1 hafta daha bekletiyor bakalım :/
Busudiyin Bende aynı durumdayım 38+6 olduk bugün geçen cuma muayeneye gittiğimizde hoca vajinal muayene yaptı hiç ne açılma var ne sancı 40 41 i bulabilir dedi 🥲
minikoglummm Busudiyin normal doğum istediğim için böyle oluyor galiba istemeyen arkadaşlarım açıklık haberi alıp geliyor maşallah deyimde🧿😅
Gebeyim35 Benımde oyleydı gecen haftalarda agrılar karsıladı benı,yolda bıle bı anda kasılmalar oluyordu 38+6 ya gırdım şimdi kac gundur agrılar sızılar bıttı gelmeyecek gıbı,bı anda baslar mi kı dıye avutuyorum kendımı,keske doguran bırı cevaplasa
minikoglummm Gebeyim35 bilmiyorum bende o yüzden sordum ama cevap yok aynı durumu yaşadım şöyle oldu falan diyen biri çıkmadı daha🙄