Kızlar bebeğim iki aylık oldu bugün 40 imiz çıktı. geçen hafta cuma başlayan 3 gün dolu dolu olmayan bi kanama oldu (3 gün bile sayılmaz) bugünde hafif bi lekelenme oldu adet olcakmis gibi normalmi neden oluyor acaba bi
yoğun olmyan az yani normalmi böyle olması ?