kızlar yarın 38+0 oluyorum. normalde devlet hastanesine gidiyorum ama salı günü özelde randevum var. 38. haftadan sonra doktorlar kaç günde bir çağırıyorlar bilgisi olan var mı acaba? kimisi 5 diyor kimisi 3 kimisi haftada 1 diyor kafam karıştı açıkçası