mrsperaa daha yeni gebesin
şimdiden abartma karnın ciktiginda sorun oluyor sola yatman gerekiyor ,şimdi istediğin gibi yat sonra ben neden böyle yaptım daha bebek büyümedi halde kendime işkence yaptım diye çok dertlenirsin çünkü asıl sorun 30 .haftadan sonra ben 26 .haftaya kadar istediğim gibi yattim bir şey olmadi . Ama şimdi 36 .haftadayim soluma yatmaktan geceleri uyuyamıyorum çünkü bebek sağ tarafta karnımda büyüdü sırt üstü yatamiyorsun.Ayrica sola yatmanın sebebi kan akışi daha iyi oluyormuş bebek daha iyi besleniyormus bu yüzden .Ki Sağa yatmak sorun diyelim yatiyoruz gece farkinda olmadan tüm bebekler ölür o zaman .Ki benim bir arkadaşım 4 çocuk annesi hep sağına yatırıyormus .