Ayse-3871 Ne durumdasınız hanımlar.. Ben çok heyecanlı ve bi o kadar da mide yanmasından şikayetçiyim bu aralar…sizler nesle yapıyorsunuz ağrınız var mi
Edebiyat36 Ayse-3871 36+3 teyim bekliyorum ben de ama belim kasıklarım sırtım çok ağrıyor uyuyamıyorum artık bir avazda alırız inşallah kucağımıza 🤲❤️❤️
Aysunvr Ayse-3871 Aynı 38+1 mide yanmasının yanında karnım taş gibi sanki yatsamda otursamda rahat edemiyorum bu gece :/ ara arada kasıklarımda ağrı oluyor
emirtosveannesi 36+3 belim sırtım omuzlarım sanki kopuyor hamilelikten önce yere yüz üstü uzanirdim eşim sırtıma abanır kemiklerimi çıtlatırdı okadar coookk ihtiyacım var ki buna 😥 gerçekten heryerim kopuyor sanki bir an önce sağlıkla kavuşalım bebislerimize🌸
gizemakay Hayırlısıyla gelsin bebiş 🥰 33+2 haftalıgız bugün bel agrılarımdan hıckıra hıckıra agladım 😅 ne zaman geçicek çok sıkıldım diye 😅 normal dogum düşünüyorum bazen sırf bu ağrılardan erken kurtulmak için sezeryan düşünmüyor degilim 😇
memurehanim 38+1 🙈 benim dehşet şekilde üst bacak ağrım var oturup kalkarken yatarken falan deli gibi acı çekiyorum bir haftadır 😔 çok zor