Bugün 26+4 le doğum yaptım. Bebeğim 1 kilo doğdu. Şuan entube. Dualarınıza ihtiyacımız var. Bir anda suyum sızıntı şeklinde gelmeye başladı ve apar topar sezaryene alındım. Daha öncesinde hiç bir problemimiz yoktu. Allah’ın verdiğine boyun eğdik fakat içimdeki korku ve hüznün tarifi yok