Gokcemm11
Şöyle söyliyim 3.gebeyim. İlki sezeryan oldu kendi isteğim ile aradan 12 sene geçti tekrar hamile kaldım. Ve normal düşündüm. Ssvd yapan doktorlar var onlar ile gorustum (herkes yanaşmıyor) riskleri oldugunu dr size anlatıyor. Max 2 seneden sonrası ssvd önerliyor. 28.haftadan sonra dr dikişi yerinizi kontrol ediyor eger bir sıkıntı olmazsa ssvd olabilirsiniz. O kadar sene geçmesne ragmen dr tabi ssvd olur dedi risklernide ekledi özel hastanedeydi. Zaten ters bir durum olursa sezeryana dönülüyor. Yalnız soyle bir durum var ssvd oldugu için hem normal hem sezeryan ücreti istendi benden. Ücret cok fazla geldi bana. Devlet hastanesinde kontrollerime devam ettim. Ordaki doktorum kesinlikle ssvd önermedi( dedigim gibi o riski gibi göze alan var alamayan var ) ve o hast sezeryan oldum. Allah razı olsun cok iyi geçti. Şimdi 3.gebeyim yine aynı dr yine aynı devlet hast.ilki genel anestezi diğeri spinal nasipse bunuda spinal istiyorum.çok iyi ssvd yapanlarda var çatır çatır dogurtuyor