Merhaba kızlar hastaneden yazıyorum öncelikle Rabb’im isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin inşallah. Dün öğleden beri çok sancım vardı tabi ben doğum olduğunu bilmiyorum uzandım dinlendim hiç geçmedi bu günde gorumcemin nişanı vardı gece baya kötüydüm uyumaya çalışsam da çok sık uyandım her uyandığımda karnım taş gibiydi neyse sabah 8.30 civarı uyandım öyle bı sancım var anlatamam 5 dakkaya bı geliyor eşim belimi ovaliyor ne yapıyorsa geçmiyor. Tamam dedim hastaneye gitmekten başka çare kalmadı görümcem le eşim sağolsun beni sıcak duşa soktu yıkandım ama iki büklüm dayanamıyorum ona rağmen doğum olduğunu düşünmüyorum artık ağlama tuttu beni giyinip devlet Hastanesi’ne gittim alttan bakcaz dediler bulunduğum yerdeki hastane yeni yapıldı kocaman ama doğumu yapsak da hafta erken kuvoze girer bebek Yenişehir hastanesine gider anne burda kalır dediler bende özelde takipli olduğum doktora gidcem diye kabul etmedim alttan muayeneyi ama hep korktugumdan. Neyse doktorumu aradım cevap vermedi mesajda dönüş yapmış. Neyse özel hastanenin acilinden girdik nst dediler ağrım çok var diye vazgeçip onlarda alttan bakalım dedi alttan muayeneyi beni bitirdi kendimi kastım çok acıdı bakar bakmaz 8-9 cm açıklık var doğum her an başlayabilir dedim madem normal devlette yaparım devlete döndüm sırf muayeneyi kabul etmemiştim diye bize vakit kaybettirdin bu riske giremeyiz felan yaptı göndermeye çalışıyorlar neyse bı ebe çık çatala diye bağırmaya başladı madem muayeneyi kabul etmiyorsun niye hamile kalıyorsun diye bana bağırdı beni öyle bı korkuttu ki ağlama tuttu beni bakar bakmaz tam açık hemen doğumhaneye çıkarın dedi. Çıkarır çıkarmaz çatala aldılar her gelen elini sokuyor mahvoldum anlicaginiz ağlamaktan heder oldum bir iki tane iyi hemşire var gerisi bana bağırıp çağırıyor bı dovmedikleri kaldı bende ağlıyorum diye sinir olmuşlar meğer ama ilk doğum erken geliyor ve ben korkudan titriyorm. Neyse doktor geldi onlardan merhametsiz o da elini soktu bu çubukla birşeyler yaptı sıcak birşeyler boşaldı o ne dedim suyunu patlattı dedi o an öyle bı sancı girdi aklım gitti ikin diye bağırıyorlar ben bağırıyorum canımdan can gitti sanki o son ikinmada da çıkmasa nefesim kesilecekti ve 15-20 dk icinde doğurdum karnıma koydular bebeği sonra bakmak ister misin diye getirince ağlama krizinde olduğum için istemedim sonra yanımda ilgileniyorlar bakıp ağladım getirdiler bı daha parmaklarına dokundum götürdüler. Maalesef dikiş işi oldu uyuşmadigim için çığlık atıyorum dışarda 5 dikiş içerde de bı o kadar belki daha fazla. Bana şey dediler biraz bizi dinlesen çok güzel doğumun olurdu dikişe bile gerek kalmazdı dediler yazık ettin felan tecrübesizlik mi korku mu bilmiyorum canım çok yandı. Bebeğim kuvoze gitti 1 saat uzaklıkta inşallah sağlıcakla gelir dua edin lütfen Allah hepinize yardım etsin daha güzel anılar olabilirdi benim sayemde biraz berbat oldu ama önemli olan bebeğim o iyi olsun da başka bir şey istemem şuan dikiş ağrısı ve rahim kramplarim çok. Allah gönlünüzden geçtiği gibi doğumlar nasip etsin inşallah 🤲