Seh-al Kızlar 3 gündür sol kasığımda batma var dokunduğumda daha çok ağrıyor. 17. Haftamdayım. Bu durumu yaşayan var mı?
Gamzeeee16 Seh-al Seh-al Aynı haftalarda aynı şekilde ağrım oldu sol kasığımda gayet normal dedi doktor kontrole gittim korktum çünkü ama doktoruna bir danış
elifcicek_07 Tuba-erdm58 beslenme ve hareketlerinize dikkat edin ani hareketler yapmayın o haftalarda yorgun hissedersiniz ama bebek anneyi ve vücudu o kadar yormaz haftanız çok küçük çünkü değerleriniz daha henüz değişmeye başladı çünkü.
Kristialia 4+4 tam 2 saattir benim de sol kasığım batıyor hatta konu açacaktım sizinle denk gelmişiz baya baya batıyor iğne gibi çekilmeler de oluyor rahim büyüyor heralde
Samo001 Seh-al rahat ol sitres yapitkca daha çok artiyo emin ol 3 gün öncr bend eo paniğe kapıldım bol bol dinlen ani haraketler yapma
Kbraylc Bende 16 haftadayım sol kasıgıma doğru bir batma geliyor bugün başladı bi an tedirgin oldum 😢