Panikanne normal doğum yaptım yaklaşık 25 gün önce dikişlerim düştü ama peceteyle silince ufak ufak kan değiyor ve şişlik var acıyo baya kızlar batikon sürüyorum ama başına böyle bişey gelen var mı yardımcı olursa çok sevinirim
A_syma Panikanne Henuz toparlanmadiniz. Kanamaniz anormal derece cok degilse normaldir. 40 muayenesini mutlaka ihmal etmeyin.